Syninge Ridskola

Syninge Ridskola

Dela

01/10/2025

Två nyheter på ridskolan!
Efter ett väldigt lyckat körningsläger i somras så kommer vi även erbjuda körlektioner vissa helger framöver! De datum som hittills är satta är:
11-12 oktober
25-26 oktober
Lär er jobba med shettisar även när ni är för långa, eller varför inte prova på att köra för variationens skull?😊
Vi kan bara vara två personer per grupp och vi är två lärare (Vilma och Vendela) på banan, vilket gör att det blir stort fokus på eleverna! Detta gör även att vi måste begränsa antalet elever till 6 per dag🫶🏻
Förkunskaper: kunna styra och bromsa i trav i ridning
Lektionerna kommer pågå på förmiddagar med start kl 10.
Pris 250 kr/1,5 timmes lektion.
Anmälan och frågor sker till Vilma: 0768381542

Den andra nyheten är att vi även kommer erbjuda lektioner för barn med egen ponny! Det är Vilma som kommer hålla i lektionerna med störst fokus på Working Equitation. Det kommer vara lektioner på torsdagar varannan vecka. Lektionerna kommer fortgå tills ridbanan fryser😊
Pris: 250 kr/1 h lektion
Anmälan och frågor sker till Vilma: 0768381542

04/05/2023

Har fått tre återbud till lektioner idag🌸 Vet att det är väldigt kort tid att hinna se detta och ta ett beslut men tänkte att jag kan chansa på att sätta in.
Så tre tillfälliga platser finns i nybörjargrupp i kväll, torsdag kl.17.15. Anmäl er till mig så snart som möjligt till [email protected] eller på sms 0739862764.⭐️🌸

05/04/2023

Påskhelgen närmar sig och det innebär att många åker iväg. Så det finns några platser att komma och prova rida på!
På skärtorsdagen i morgon finns tre tillfälliga platser kl.17.15-18.45 för nybörjare ålder 5 och upp till 35 kg.
På långfredag finns en plats för nybörjare 5 år och upp till 35 kg kl.17.15-18.45
FINNS ÅTER PLATS IDAG FREDAG OM MAN VILL KOMMA OCH PROVA!
Anmäl på mail [email protected] eller på sms 0739862764

28/03/2023

I morgon skulle terminen dra igång för onsdagsgrupperna men detta väder ställer till det för oss. Så lektionerna är inställda. Vi får se hur det blir till lördag! Som det ser ut nu ska det bli 3 plus och strålande sol så det kanske går☺️ Om jag ställer in på lördag skriver jag ett mail till alla aktuella senast fredag kl.16. Annars ses vi då!

Vi tog en sväng med Vilmas par i stället idag efter all plogning. Det är bitvis halt där bilarna åker på vägarna men grabbarna har dubbade boots. Då går det så fint!😍

Vill du placera din skola/högskola längst upp i Skola/högskola-listan i Rimbo?
Klicka här för att få din sponsrade notering.

Typ

Telefon

Webbplats

Adress


Bygget 30
Rimbo
76292