Singalicious
14/01/2026
Yes, leuk, we gaan weer optreden! Op zondag 1 februari doen wij mee aan het supergezellige festival Gluren bij de buren!. Noteer het alvast in je agenda!
Om 12:45, 14:15 en 15:45 zijn wij te gast in het cafeetje (!) van de woongroep aan de Fuutlaan 166 in Delft. De optredens duren een half uur. Kom je ook? We brengen uiteenlopende stukken zoals ons nieuwere nummer The lucky ones (Pentatonix) en het jazzy Ain't misbehaving (Fats Waller). Of het onbekende maar erg leuke Incomparable (Ørehænger). En natuurlijk Oceaan (Racoon) en Memories (Maroon 5) die je misschien al van ons kent. En dan ook nog het wonderschone Winter (Tori Amos). Hier wil je bij zijn! 🎶😀🥰
Ga naar glurenbijdeburen.nl/nl/programma/delft en stippel alvast een leuk programma uit. Voor een warme middag vol muziek, verrassingen, leuke ontmoetingen en verschillende stijlen. ❤️
Zet jezelf op 'geïnteresseerd' of 'gaat' om op de hoogte te blijven van onze optredens tijdens dit superleuke festival.
Alweer bijna 2 jaar geleden... was toch eigenlijk wel superleuk gearrangeerd door onze Hans! 😍🎶🎄✨
O ja, een nieuwe kerstgroet is in de maak... 🥁
13/07/2025
Ja hoor, we posten er gewoon nog eentje: hier is foto twee in de serie van drie nieuwe koorfoto's.
Ook weer een zomerse gezellige! 🤩☀️🌺🌸
06/07/2025
Onze huidige koorfoto is alweer twee jaar oud, daarom vonden we 't leuk om weer eens een nieuwe te maken.
Karin van Karinderaedtfotografie was zo lief om ons te fotograferen in verschillende opstellingen. Zie hier de eerste foto uit een serie van drie, leuk toch! 🤩
Volgende week volgt de tweede🙂
O ja, Evita en Iris staan er helaas niet op, maar horen er natuurlijk net zo hard bij! ❤️
Klik hier om uitgelicht te worden.
Type
Contact de publieke figuur
Website
Adres
Delft