limbo.coffee1
29/11/2023
اگه شما هم بعد از خوردن قهوه ، خوابتون میگیره، این پست رو با دقت بخونید
صبحها (بین ساعات ۸ و ۹) کورتیزول بدن بیشترین مقدار را دارد. کورتیزول تنها مربوط به هورمون استرس نیست بلکه با میزان هشیاری بدن نیز مرتبط است.
بنابراین اگر در این ساعات از روز که میزان هشیاری بدن در بالاترین میزان قرار دارد قهوه بنوشیم، مقدار انرژی و هشیاری اضافهای را که از کافئین دریافت میکنیم، هدر داده ایم.
پس نوشیدن قهوه در اول صبح تاثیر زیادی روی سطح هشیاری ندارد.
ساعات بین ۱۲ تا ۱ و همچنین بعد از ۵ بعد از ظهر نیز همین شرایط را دارند و بهتر است که در این ساعات قهوه مصرف نشود.
#اسپرسو #قهوه #کورتیزول #کافی
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Website
Address
Tehran