sabz.shomal.ir

sabz.shomal.ir

Share

29/10/2020

.
آدمابدون اینکه خودشون بدونن افکارشون رو لو میده .فقط باید حواستون به این علامت ها باشه:
♦اگه تو جمع دنبال مقصرمیگردید.حتما دنبال کسی بگردین که به دور دست زل زده.چون مقصره و میترسه باهاتون چشم تو چشم بشه.
♦اگه جلوتون یکی خیلی با موهاش ور میره بدونین حس نا امنی داره و میترسه بهش آسیب بزنین.
♦اگه یکی از دوستاتون خیلی اصرار داره که با دوست دیگه اش صحبت نکنید و صمیمی نشید بدونید که میترسه حرفایی که پشت سرتون زده لو بره.
♦اگه موقع صحبت چشم هاشو میبنده یعنی دوست داره از جواب دادن به شما خلاص بشه چون خسته شده و میخواد چیزی رو پنهون کنه ازتون.
♦اگه موقع حرف زدن دسته عینکش رو میجوه یعنی #اضطراب داره پس ازش حمایت کنین و بخندونیدش.
♦اگه موقع حرف زدن کاملا به صندلی تکیه داده و بدنش رو عقب کشیده یعنی از مکالمه خسته شده و احساس راحتی نمیکنه.
#افکار #روانشناسی #احساسات #سبزشمال

28/10/2020

اگه کسی #عاشق و به شدت علاقه مند به شما باشه به احتمال زیاد هرگز این مسئله رو مستقیما به شما نمیگه البته تا زمانی که از احساسات متقابل شما نسبت به خود ش مطمئن نشده!

اما حتی اگه سعی در مخفی کردن احساساتش نسبت به شما داشته باشد، ضمیر ناخودآگاهش بدون اینکه خودش آگاه باشه سیگنال هایی را به شما ارسال میکنه که نشون میده به شدت علاقه مند به شماست.
حالا این سیگنالها چیه؟
_همیشه حرفاتون را گوش می‌دهد، زیرا برایش همه چیز هستید.
_ایده های شما براش ارزشمنده
_ناراحتی و غصه ی شما ناراحتش میکنه
_معمولا نگاهتون به هم میفته
_یک حسوده و ممکنه به آدمای دور و برتون حساسیت نشون بده
_اغلب اوقات از شما تعریف میکنه
و سعی میکنه ازتون مراقبت کنه تو همه شرایط
_مداوم میخواد با حرفا و کاراش نظر شما رو جلب کنه
_بااینکه آدم ساکتیه، پیش شما خوش صحبت میشه و هی حرف میزنه
_هر اتفاقی بیفته تو زندگیش،قبل هر کی به شما گخبر میده
_تو صحبت هاش با شما همش از کلمه ما استفاده میکنه
#عشق #علاقه #احساس #کراش

24/10/2020

اصلا نمیشه جلوه ای که چشم درشت به صورت میده رو انکار کرد.با چندتا راهکار کوچیک به راحتی چشماتونو درشت و خوشگل کنین. غصه بی غصه

✔داخل چشم مداد سفید بکشید
✔خط چشم آبی بکشید
✔خط چشم کلفت نکشید
✔از سایه چشم روشن استفاده کنین.
✔ ابروهاتون زیاد ضخیم یا نازک نباشن
✔ریمل بزنید
#آرایش #زیبایی #میکاپ

18/10/2020

جوز هندی خواص فوق العاده ای داره بریم باهم اونهارو مرور کنیم
۱-منبعی از آنتی اکسیدانه و از سرطان و بیماری های قلبی جلوگیری میکنه
۳-باعث خوش اخلاق شدن میشه( که دوای درد مردای بدخلقه!!!!).قبلترها از جوزهندی به عنوان داروی آرامبخش استفاده میکردن به خاطر خاصیت تسکین دهندگی که داره.حتی کسایی که مشکل بیخوابی هم دارن میتونن ازش استفاده کنن. یه کم جوز هندی و با یه لیوان شیردوای درد بیخوابیه
۴-تاثیرجوز هندی رو قند خون و دیابت فوق العاده است حتی عملکرد لوزالمعده رو هم بهبودمیبخشه
۵- به سلامت معده و دستگاه گوارش خیلی کمک میکنه چون طبعش گرمه و برای درمان نفخ شکم و اسهال بچه ها هم عالیه
6-پوست رو روشن می‌کنه. اگه یکم جوزهندی روبا آب وعسل مخلوطکنید و روی پوستتون بمالید بعد چند روز حسابی پوستتون روشن و شفاف میشه و برای آکنه و جوش هم خیلی خوبه
شما تا به حال از جوز هندی استفاده کردید؟؟؟چه خواص دیگه ای داره که به کارتون اومده ؟؟؟ #جوزهندی #دارو #قندخون #ارامش #سرطان #بیخوابی #مومو

13/10/2020

طرز تهیه مجلسی:
سرآشپزهای درجه یک
امروز اومدم براتون رسپی یه غذای اصیل ایرانی رو بذارم
این #غذا برای شهر #قزوین هست و بسیار خوشمزه است و در بسیاری از مجالس هم سرو میشه.اینجا چند نفر قزوینی هستن؟شما چطوری درست میکنین؟حالا بریم ببینیم دستور پخت این غذا چیه؟راستی لایک و کامنت یادتون نره
مواد لازم :
گوشت گوسفندی یا گوساله : ۳۰۰ گرم
رب گوجه : به میزان لازم
خلال بادام : ۲۰_۳۰ گرم
چوب دارچین
آبلیمو : ۱ ق غ
گلاب : ۱ ق غ
پیاز : ۱ عدد
زعفران دم‌کرده : به میزان لازم
نمک ، زردچوبه ، فلفل سیاه و پاپریکا : به میزان لازم
مواد لازم برای نثار :
خلال بادام
خلال پسته
خلال نارنج یا پرتقال
زرشک
شکر
کره
زعفران
گلاب
پودر هل

طرز تهیه :
پیاز رو نگینی خرد کنید و تفت بدین
وقتی کمی طلایی و سبک شد بهش ادویه جات (به جز نمک) رو اضافه کنید
گوشت های تکه ای رو نیز اضافه کنید و تفت بدین تا تغییر رنگ بدن
حالا رب رو اضافه و سرخ کنید
حدود ۲ لیوان آب بریزید و اجازه بدین بعد از جوش اومدن با شعله کم بپزه
بعد از یک ساعت چوب دارچین و زعفران دم کرده رو اضافه کنید
حدود نیم ساعت تا ۱ ساعت اخر پخت گلاب و خلال بادام رو اضافه کنید و وقتی گوشت کامل پخت بهش نمک و آبلیمو بزنید و اجازه بدین یه ربع دیگه روی حرارت بمونه و بعدم تمام
برای درست کردن نثار هم ، خلال بادوم و پسته رو با گلاب خیس کنید و بذارید حدود یک ساعت بمونه تا کمی نرم بشن
تلخی خلال پرتقال یا نارنج رو هم بگیرید یعنی ۳ بار بجوشونید و بعد با مقدار کمی اب و شکر بذارید روی حرارت تا بجوشه و شیرین بشه
بعد مقداری کره داخل تابه بریزید و خلال بادام و پسته رو به همراه زرشک داخل آن تفت بدین و بهش به میزان دلخواه شکر بریزید(خیلی نریزید که شیرین بشه
همچنین مقداری زعفران دم کرده و پودر هل برای خوش عطر و طعم شدنش بریزید.خلال پرتقال شیرین شده رو هم به نثار اضافه کنید.برنج رو هم بپزید و از خورش و نثار روی اون بریزید و تزئین و سرو کنید
نوش جان
نکته ۱: خورش این غذا کم آب هستا ، حواستون باشه بذارید آب گوشت کشیده بشه
نکته ۲: با مرغ هم میشه درست کرد ولی به خوشمزگی گوشت قرمز نیست
#طرزتهیه #قیمه

Want your business to be the top-listed Media Company in Tehran?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Website

Address

MODARESS HIGHWAY
Tehran